Documents

A través d’un Comunicat Públic manifestem la necessitat urgent de reforçar l’Ajuntament prescindint dels partits que van donar suport al 155

Valoració crítica sobre el procés participatiu de la nova ubicació de la Biblioteca

La biblioteca que imaginem al Xifré és lluminosa, harmònica, amb vistes relaxants, amb un entorn ampli  i variat per fer activitats a l’exterior (balconada, pati, feixes...), al costat del Centre Espriu i amb sales d’estudi 24h als locals de la balconada.

Un edifici d’estructura singular, amb l’interior format per arcs de mig punt de maó tradicional i sostres de volta catalana, amb una planta baixa de grans finestrals i més de 5 metres d’alçada que permet crear espais diferenciats.

Envoltada d’altres equipaments que, amb el potencial dinamitzador de la biblioteca, trobaran al Xifré un punt de confluència tranquil i saludable. A més, la nostra proposta inclou resoldre el dèficit històric d’accessibilitat a tota la zona amb la instal·lació d’unes escales mecàniques entre els Jardins Xifré i els jutjats.

Pel que fa a les Clarisses, proposem un gran equipament de servei a les persones que aculli Serveis Socials, Centre Tallaferro, Cau St Francesc, AEiG Flos i Calcat, els joves del Pla de Transició al Treball (PTT), Creu Roja, Junts per l’Autisme, Associació Aniol... un equipament amb un gran potencial de sinergies que, de retruc, donaria continuïtat a la seva funció original de servei a la comunitat.

Degut a les accions del govern sobre el conflicte en l'aparcament a la zona de baix de la riera, la CUP llença una proposta de gestió tenint en compte les circumstàncies i les necessitats dels conductors que aparquen en doble o triple fila.

Pàgines