SOM REPÚBLICA amb Jordi Muñoz

Un cop més la CUP Arenys de Mar organitzem un acte en el marc de SOM REPÚBLICA: Construïm-la des d'Arenys amb la presència del politòleg Jordi Muñoz amb qui analitzarem el vot del 21D per guanyar la República. L'acte es celebrarà aquest dijous 15 de febrer a les 19h hores a l'Ateneu Arenyenc.

Banner xarxes SOM REPÚBLICA

Aquest dijous 15 de febrer a les 19h hores a l'Ateneu Arenyenc, la CUP Arenys de Mar organitza un debat i xerrada sota el marc del cicle d'esdeveniments: SOM REPÚBLICA: Construïm-la des d'Arenys. És el segon acte que es fa sota aquest paraïgues, ja que el primer va abordar més l'aspecte jurídic per la mà de Sebastià Sardiné. L'objectiu d'aquest cicle de xerrades, debats o activitats diverses és co

nsolidar la idea que la Reública Catalana ja és un fet i que cal desenvolupar-la enlloc d'enrocar-nos en procediments administratius o juridico-legals i insta als arenyencs i arenyenques a treballar-hi des de l'àmbit municipal.

En aquesta ocasió la CUP Arenys de Mar hem convidat al politòleg Jordi Muñoz, qui escriu regularment al diari ARA combinant-ho amb la seva feina de professor i el seu doctorat a la Universitat Pompeu Fabra. No només això, Jordi Muñoz destaca per la seva activitat al Twitter amb una forta presència i nombre de seguidors (13,5 m), així com les seves nombroses publicacions en revistes com en capítols de llibres. Finalment, també hem d'emfatitzar la seva trajectòria en l'àmbit de la investigació tant a la Universitat Autònoma de Barcelona (membre del grup de recerca 'Democràcia, eleccions i ciutadania), a la Universitat de Barcelona, així com a investigador visitant, a la Universitat de  Göteborg (2012), a la Yale University (2007-08) i com a TA a la Essex Summer School on data analysis (2004 i 2005).

Amb Jordi Muñoz ens centrarem amb el vot del passat 21D i com aquest pot ser efectiu per guanyar la República. Alhora que abordarem els percentatges de vots, també tractarem la correlació de forces i el sentit del vot: l'augment de la dreta però també l'augment del vot independentista.

“Un cos és viu mentre no ha emmudit tots els seus òrgans, mentre no s’ha paralitzat totes les seves funcions i no són aquestes funcions paralitzades que compten, sinó les que encara es troben en actiu i fan possible la recuperació de l’organisme. Catalunya, un cos malalt i que de generació en generació l’espanyolisme ha procurat agreujar per tal d’aprofitar-ne les despulles, té i tindrà sempre pel cap baix un òrgan sa mentre hi hagi independentistes. Són el pols que encara bat.”  M. Pedrolo

El 21D va significar una victòria més per l'assoliment de la República. Defensar-lo és feina de totes.